Microsoft Corporation
Speel Forza Horizon 6, High on Life 2 en meer games op dag één. *Geselecteerde games. Sluit Call of Duty-titels uit.
Download en speel games op de Xbox-console, PC en ondersteunde handhelds. Sla het downloaden en streamen van games over (inclusief geselecteerde games waarvan jij eigenaar bent) op een in aanmerking komend apparaat. Met Ultimate krijg je onze hoogste kwaliteit met de kortste wachttijden.