Worldless
Worldless speelt zich af in een pasgeboren universum dat is gebaseerd op entiteiten die gevangen zitten in een eeuwig conflict door de polariserende aard van hun aantrekkingskracht. Deze interacties kunnen resulteren in een uitwisseling van hun polariteiten, maar dit proces is erg onstabiel en wie weet welke nieuwe resultaten eruit kunnen voortkomen... In dit actieve, turn-based 2D-platformspel verkennen spelers ingewikkelde en onderling verbonden gebieden vol geheimen en mysteries met een overvloed aan vaardigheden, zoals sprints en muursprongen. Onderweg kom je verschillende wezens tegen die je willen tegenhouden terwijl je je plaats in dit universum probeert te vinden. Met turn-based regels worden traditionele gevechten gecombineerd met actieve tijdacties voor een spannende en strategische strijd waarbij je kennis van spelmechanismen en vaardigheden op de proef wordt gesteld. Maak naam voor jezelf - Ontdek onvoorstelbare mogelijkheden - Spring en baan je sprintend een weg door abstracte gebieden op zoek naar transcendentie. Groei om te overleven - Upgrade je vaardigheden met een ingewikkelde en lonende talentenstructuur - Bereid je voor - Doe mee aan actieve turn-based gevechten en time je aanvallen en verdedigingen perfect om de vijand te vernietigen. Ga volledig op in het spel - Overdadige melodieën - Maak op een dieper niveau verbinding met de gebieden van Worldless met betoverende, schitterende muziek. - Koester het moment - Definieer de wereld en daag haar geheimen uit in een mysterieus en betoverend verhaal.