Ultros
Je wordt, nadat je ogenschijnlijk je schip gecrasht hebt, wakker op The Sarcophagus, een enorme kosmische baarmoeder die in de ruimte zweeft, waarin een eeuwenoud, demonisch wezen genaamd ULTROS wordt vastgehouden. Je zit vast in de eeuwige lus van een zwart gat en moet The Sarcophagus en diens inwoners leren kennen om jouw rol in dit verhaal te begrijpen. Kun jij deze afschuwelijke cyclus doorbreken of word je de koppeling tussen vernietiging en wedergeboorte? EEN PSYCHEDELISCH SCI-FIAVONTUUR ULTROS speelt zich af in een veelzijdig, groot buitenaards landschap vol leven. ULTROS heeft zijn wortels in sciencefiction en dankt zijn unieke stijl aan de geweldige El Huervo, bekend van zijn werk aan Hotline Miami, maar heeft ook een mystieke soundtrack die gecomponeerd is door Ratvader – Oscar Rydelius. In ULTROS verken je metathema's zoals geestelijke gezondheid, leven, dood en karmacycli in een diepgaand verhaal dat verteld wordt door de omgeving. EEN WERELD VOL CONTRAST Ervaar wrede, intieme gevechten met kosmische levensvormen terwijl je de tijd voelt dringen. Elke slag van je zwaard telt zwaar mee. Deze intense strijd staat tegenover de groene, weelderige omgeving vol planten in The Sarcophagus, waarin je kortstondige vredige en rustgevende momenten kunt vinden. Hierdoor krijg je ook diepere toegang tot verborgen paden. EEN MYSTERIEUZE, GELAAGDE LUS De rijke wereld van ULTROS bevat veel geheimen voor zij die nieuwsgierig (en dapper) genoeg zijn om ze op te zoeken. Door de unieke lusmechanics begin je telkens opnieuw op belangrijke punten van het verhaal, waardoor je de mogelijkheid krijgt om geheimen te ontdekken, verschillende gebieden van de wereld te ontgrendelen of nieuwe vertakkende vaardigheden te leren. Experimenteer met en beheers je eigen vechtstijl terwijl je de wereld van ULTROS verkent. Elke lus brengt je dichter bij de waarheid...