Wavetale
Verken de open zee en de vervallen archipel van Strandville in Wavetale, een verhaalgedreven actie-avonturengame waarin je kennismaakt met vissers die er genoeg van hebben, geheimzinnige kluizenaars en misschien wel een paar piraten. Doorkruis kalme wateren en golven als Sigrid, een jong meisje dat bevriend raakt met een mysterieuze schaduw die haar de kracht geeft om over water te lopen. Snel door de golven, slinger jezelf met je net van de daken en versla monsterlijke vijanden om de inwoners van de eilanden te redden. Allemaal met een beetje hulp van de schaduwen beneden - en je chagrijnige oma.