Uboat Attack
Stijg in de rangen en word een legendarische commandant. Neem de controle over de kanonnen van een onderzeeër en leid deze in spannende gevechten tegen formidabele vijandelijke konvooien! Gebruik je torpedo's om vijandelijke armada's tot zinken te brengen en promoveer tot admiraal van de U-bootvloot. Duik in tactische zeeslagen tegen vijandelijke vloten! Verken onderwatergebieden van arctische woestenijen, kloven, afgronden en gezonken tempels om tactisch voordeel te behalen en hinderlagen voor te bereiden. Doe mee aan maritieme evenementen, tactische missies en zeewedstrijden om waardevolle middelen te verzamelen. Beheers de zeeën en toon je maritieme vaardigheden. Kenmerken: - Verscheidenheid aan authentieke schepen: Spoor echte oorlogsschepen op en vernietig ze met precisie. - Realistische schade-effecten: Beleef intense gevechtsscenario's met diverse soorten schade. - Drie spelmodi: Neem deel aan zeeslagen, bevrijd gebieden of voltooi zoveel mogelijk missies. - Upgrades en munitie: Verhoog de statistieken van je onderzeeër en rust deze uit met verschillende raketten. - Boosters: Krijg een voorsprong met boosters zoals pantser, luchtsteun, directe herlaadbeurt, thermisch zicht en meer. - Bonusmissies: Spoor alle vijandelijke vliegtuigen op en vernietig ze. - Adembenemende graphics en locaties: Dompel jezelf onder in het spel met realistische beelden. Ben jij klaar voor de ultieme zeeslagsimulator?