Uboat Attack: Cloverfield DLC
Een nieuw angstaanjagend schip heeft zich bij de strijd gevoegd! Met deze DLC ontgrendel je: - Een nieuwe raketvaardigheid om de vijandelijke troepen te breken - 10.000 hamers om je basis te versterken - Extra geleide torpedo's voor moeilijke tijden Je kunt geen geweldige kapitein worden zonder een goed schip.