Two Point Hospital: JUMBO Edition
Ontdek net als 3 miljoen blije spelers waarom Two Point Hospital een gezondheidszorgfenomeen is! Til je ziekenhuisbouwervaring naar het volgende niveau, met vier enorme uitbreidingen en twee extra DLC's, allemaal gebundeld in een buitengewone Jumbo Edition die bijna uit zijn voegen barst met HEEL VEEL SPULLEN! De bundel met de beste waar voor je geld tot dusver! Volgepropt met nieuwe content die nieuwe en oude spelers geweldig zullen vinden! Bevat de basisgame + vier premiumuitbreidingen + twee itempakketten. Reis door het uitgestrekte Two Point County, met 27 ziekenhuizen in allerlei soorten gebieden, van sneeuwlandschappen van de Bigfoot DLC tot de tropische sferen van Pebberley Island. Bevat meer dan 189 bizarre ziektes, een gigantische verzameling genezingsmachines die bruisen van de persoonlijkheid, en een heleboel voorwerpen om in je ziekenhuizen te plaatsen! Bevat de volledige uitbreidingen Bigfoot, Pebberley Island, Close Encounters en Off the Grid inclusief het Retro Items Pack en Exhibition Items Pack. Over Two Point Hospital Bouwen, genezen en verbeteren! Ontwerp en bouw je eigen ziekenhuis! Bouw een ziekenhuis vanuit het niets op tot een meesterwerk en ontwerp de prachtigste - of meest functionele - gezondheidsinstelling in heel Two Point County. Optimaliseer het ontwerp van het ziekenhuis om meer patiënten (en geld) binnen te krijgen, en deel gangen, kamers en wachtruimtes in volgens jouw exacte specificaties. Breid je ziekenhuis uit naar meerdere gebouwen en zorg dat je zo veel mogelijk patiënten binnen krijgt. Plaats decoratieve en functionele voorwerpen in je ziekenhuis voor meer aanzien, minder verveling bij patiënten, meer blijheid en prijzen aan het einde van het jaar. Genees ongebruikelijke ziektes! In Two Point County hoef je niet de gebruikelijke patiënten te verwachten. In deze wereld kom je allerlei ongebruikelijke ziektes tegen, van lichthoofdigheid tot kubisme, en ze hebben allemaal hun eigen speciale genezingsmachine nodig. Stel diagnoses van ziektes, bouw de juiste kamers om ze te behandelen, neem de juiste medewerkers aan en bereid je dan maar voor, want één van deze ziektes genezen is nog maar het begin. Als je eenmaal een ziekte hebt overwinnen, onderzoek je verbeterde genezingen en machines, en tover je je ziekenhuis om tot een niet te stoppen gezondheidszorggigant. Het begint allemaal in je eerste ziekenhuis. Maar wat komt daarna?