tinyBuild Thrill-Seeker Bundle
Wow! Is dat het spannende nieuwe pakket van tinyBuild!?? Waar je in Hello Neighbor een angstaanjagend spookhuis binnensluipt? En over een haastige snelweg met auto-ongelukken sprint in Clustertruck? Een tijdreizend raketgeweer afvuurt in No Time To Explain? Dat noem ik pas een bundel adembenemende sensaties! Hello Neighbor is de lang verwachte thriller met een steeds veranderend huis en een mysterieuze buurman die een dodelijk geheim verbergt. Clusterstruck is een snel platformspel waar de vloer gemaakt is van lava, en je de uitgang alleen kunt bereiken door langs tal van onvoorspelbaar bewegende vrachtwagens te sprinten. No Time To Explain brengt vaste grond onder de voeten met tijdreizende dubbelgangers en twaalf unieke werelden waar je naar wordt afgevuurd met een geweer. Wat een spannend nieuw tinyBuild-pakket!