The Nom
Met de nieuwe krachtige vorm kun je over muren lopen, wetenschappers absorberen om te groeien, in voorwerpen veranderen en opgaan in de omgeving als je buiten het zicht van mensen bent! Je zoektocht is het vinden en verslaan van Dr. Vial om je menselijke vorm terug te krijgen. Neem het op tegen woeste bewakers en machtige eindbazen die er alles aan zullen doen om te voorkomen dat je je doel bereikt! Verken een wereld vol gevaar en mysterie terwijl je je een weg vecht door elk level. Gebruik je verstand en kracht om de uitdagingen die voor je liggen te overwinnen! Kenmerken: - toon je dominantie met behulp van verschillende aanvallen zoals gooien, ontploffen of op je vijand inbeuken! - Ontwijk het zicht van de vijand en verander waar nodig in objecten om detectie te voorkomen. - klim op muren en val van bovenaf aan! - upgrade je pantser, bewegingssnelheid, groeisnelheid en koortslading om je voorsprong op je vijanden te vergroten! - Verbeter je records in bonuslevels. Duw bewakers in de leegte om zo ver mogelijk te komen, maar wees voorzichtig want de grond daalt! - Daag jezelf uit en versla levels in Stealth Mode waarin je ongemerkt moet ontsnappen! Hier is een twist - je kunt hier niet aanvallen! - verdien sleutels die je in de levels vindt om prijskisten te openen - breid je observatiebasis uit - trek verschillende skins aan om er nog gevaarlijker uit te zien! Kun jij Dr. Vial verslaan en weer mens worden?