The Nom: Complete Edition
Je nieuwe krachtige vorm laat je over muren lopen, wetenschappers absorberen om te groeien, veranderen in objecten en opgaan in de omgeving zodra je buiten het zicht van mensen bent! Je missie is om Dr. Vial te vinden en te verslaan om je menselijke gedaante terug te krijgen. Neem het op tegen felle bewakers en machtige bazen die nergens voor terugdeinzen om te voorkomen dat jij je doel bereikt! Features: - kies een van 15 unieke skins en laat je vijanden beven van angst zodra ze je zien! - blijf uit het blikveld van vijanden en verander indien nodig in 1 van 11 nieuwe objecten om niet ontdekt te worden - gebruik 7500 extra munten om nog sneller skins, aanvallen of upgrades te kopen! - besteed 500 extra edelstenen om je observatiebasis direct uit te breiden - toon je dominantie met verschillende aanvallen, zoals vijanden wegwerpen, laten exploderen of keihard op hen inrammen! - klim tegen muren op en val van bovenaf aan! - verbeter je pantser, loopsnelheid, groeisnelheid en koorts-lading om je voordeel ten opzichte van je vijanden te vergroten! - verbreek je records in bonuslevels. Duw bewakers de leegte in om zo ver mogelijk te komen, maar pas op, de grond valt onder je weg! - daag jezelf uit en voltooi sluipmodus-levels waarin je ongezien moet ontsnappen! Let op: hier kun je niet aanvallen! - verzamel sleutels die je in de levels vindt om prijsdozen te openen Verken een wereld vol gevaar en mysterie terwijl je je een weg vecht door elk level en je slimheid en kracht inzet om alle uitdagingen die voor je liggen te overwinnen! Zul jij Dr. Vial kunnen verslaan en weer mens worden?