The Entropy Centre
Tart de tijd zelf met de gratis community-levelupdate! Ga aan de slag met levels die communityleden zelf hebben gebouwd met de volledige toolset die is gebruikt om The Entropy Centre te ontwikkelen. The Entropy Centre is een breinbrekend puzzelavontuur waarbij je objecten terug in de tijd haalt om ogenschijnlijk onmogelijke obstakels en raadsels op te lossen. Zet de tijd naar je hand en los ingenieuze en uitdagende puzzels op om dichterbij het hart te komen van een enorm ruimtestation in een baan rond de aarde. Een catastrofe heeft de wereld getroffen en jij lijkt de laatste overlevende te zijn. De hoop van de gehele mensheid ligt in het hart van The Entropy Centre. Maak kennis met ASTRA, het meest geavanceerde technische hoogstandje van The Entropy Centre. ASTRA is een door AI aangedreven apparaat dat ruimte-tijdchronologie van een object kan scannen en het terug in de tijd kan halen. Vaardigheden variëren van het repareren van ingestorte pilaren tot het opwarmen van kopjes thee. Ze is behoorlijk gaaf. De waarheid achter de dreigende ineenstorting van The Entropy Centre en de ondergang van de aarde vind je in het hart van deze uitgestrekte en gevaarlijke faciliteit. Maar durf jij de ongemakkelijke waarheid onder ogen te zien? The Entropy Centre is een combinatie van een puzzelgame en een episch avontuur, en is een duivelse uitdaging met vlijmscherpe humor en geweldige voice-acting.