SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE
De derde game in de SUPERHOT-franchise, MIND CONTROL DELETE, geeft je meer inzicht in de wereld van SUPERHOT, meer verhaal, meer kenmerkende gameplay. Blijf het slow-motionballet van vernietiging dansen, zo veel langer dan ooit tevoren. De tijd loopt alleen als jij beweegt. Vijanden komen van alle kanten. Jij hebt alles in de hand terwijl je dingen beschiet, hakt en opblaast in tientallen, steeds uitdagender wordende gevechten. Hoe dichter je bij de kern komt, des te sterker je wordt. Je verzamelt een arsenaal aan vaardigheden en wapens. Je ontdekt fragmenten van kostbare kennis over de zingeving waar je zo naar smacht. Je schiet en hakt. Je gaat vooruit. En opnieuw. En opnieuw. En opnieuw. Het wordt een ritueel. Het begint weer iets te betekenen. MIND CONTROL DELETE, dat is gebouwd op de fundamenten van SUPERHOT en SUPERHOT VR, brengt je meer van dat typische gevoel van kracht van SUPERHOT.