Snooker 19 Gold Edition
De Snooker 19 Gold Edition-bundel biedt de ultieme beleving van de officiële World Snooker Tour, waaronder: - Snooker 19 - Snooker 19 Challenge Pack Snooker 19 De officiële videogame van World Snooker en de authentiekste simulatie van de sport die ooit gemaakt is. Speel in alle officiële gelicentieerde toernooien als een van de beste 128 spelers ter wereld, waaronder Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui en snookerlegendes zoals Ken Doherty en Jimmy White. Snooker 19 Challenge Pack Stel je vaardigheden op de proef in dit gloednieuwe speltype voor Snooker 19 en ga de ultieme snookeruitdaging aan. Dit DLC-pakket bevat 50 exclusieve uitdagingen die jouw vaardigheden op de proef stellen; van eenvoudige positieoefeningen tot ingewikkelde potpuzzels. Voltooi de uitdagingen om 26 exclusieve snookerkeubeloningen te ontgrendelen.