Golden Tee Arcade Classics
Haal herinneringen op aan klassieke golfspellen! Golden Tee Arcade Classics biedt acht legendarische arcadeklassiekers. Speelmuntjes zijn overbodig! VEROVER DE GOLFBAAN Geniet van Golden Tee 3D Golf, Golden Tee 97, Golden Tee 98, Golden Tee 99, Golden Tee 2K en Golden Tee Classic zoals je ze vroeger speelde in de speelhal (of misschien wel in je stamkroeg). WACHT... ZIJN ER NOG MEER SPELLEN BEHALVE GOLF? Ben je toe aan een korte pauze? Speel dan de twee bonusspellen: Shuffleshot en World Class Bowling! VERBETERDE BESTURING Dankzij een virtuele trackball op het scherm kun je je perfecte zwaai voorbereiden en de zwaaikracht en -richting aanpassen, net zoals in de speelhal. Je kunt er ook voor kiezen om met een gamepad, touchscreen, touchpad of toetsenbord te spelen, afhankelijk van je systeem. OEFENING BAART KUNST Heb je een opfriscursusje nodig? De gloednieuwe oefenmodus bestaat uit onbeperkte drives, chips en putts. En dankzij de nieuwe Mulligan-functie betekent een slechte zwaai niet meteen het einde van een geweldige ronde.