CI GamesSchieten
Door de Sniper Ghost Warrior Contracts-serie hebben vele gamers ontdekt hoe meedogenloos je moet zijn om een elitesniper te worden. Deze bundel met Sniper Ghost Warrior Contracts 1 en 2 bezorgt je een uitdagende, collectieve ervaring met twee vlammende solocampagnes. Gebruik een mix van stealth, strategie en precisie en schakel je doelwitten uit met de bevredigende snipergameplay in de meeslepende campagnes. De bundel bevat de twee basisgames: Sniper Ghost Warrior Contracts 1 en Sniper Ghost Warrior Contracts 2.