Claws are Out Skin Pack
Klauw, grom en brul om je vijanden te onderwerpen, met het Claws are Out DLC-pack: drie skins met katachtigenthema voor alle ingame-wapens, ontworpen om je wapens te laten spinnen van plezier. De basisgame Sniper Ghost Warrior Contracts 2 is vereist.