SILENT HILL 2
Nadat hij een brief van zijn dode vrouw ontvangen had, gaat James naar de plek waar ze zoveel herinneringen gedeeld hebben in de hoop haar nog één keer te zien: Silent Hill. Daar, bij het meer, treft hij een vrouw aan die griezelig veel op haar lijkt... "Ik heet... Maria," zegt de vrouw met een glimlach. Haar gezicht, haar stem.... ze is net haar. Ervaar op de nieuwste hardware met huiveringwekkende beelden en bloedstollend geluid een masterclass in psychologische survival-horror, geroemd als de beste in de serie. Eersteklas beeld en geluid Dankzij ray tracing en andere technologische hoogstandjes zijn de wereld en de verontrustende sfeer van SILENT HILL nu nog echter dan ooit tevoren. Bovendien dompelen de nieuwe geluidslandschappen je helemaal onder in het spel. Grotere omgevingen Verken locaties en gebouwen waar je eerder niet kon komen of die in deze remake zijn toegevoegd. Geniet van hetzelfde befaamde verhaal terwijl je de plaats Silent Hill met een frisse blik op een grotere landkaart kunt bekijken. Over-the-shoulderperspectief De remake laat het perspectief met vaste camera van het origineel los en kiest in plaats daarvan voor een over-the-shoulderperspectief, zodat je bijna hetzelfde ziet als James. Dit zorgt voor een spannendere, meeslependere ervaring terwijl je de plaats verkent en oog in oog komt te staan met monsters. Ontwikkelde gameplay voor gevechten Bekende wapens zoals de stalen pijp en het handwapen zijn terug, maar nu met een vernieuwd gevechtssysteem. Vermijd aanvallen door op het juiste moment te bukken, kijk door je vizier bij het richten en meer, waardoor ontmoetingen met monsters nog spannender en zenuwslopender worden.