Antarctica 88: 4k Remaster
Met zijn verbeterde 4K-beelden zagen de bevroren landschappen, griezelige gangen en angstaanjagende wezens er nog nooit zo angstaanjagend echt uit. Antarctica 88 4K Remaster is een huiveringwekkende actie-horrorervaring die je meeneemt naar de bevroren woestenijen van Antarctica. Deze geremasterde editie is nu meeslepender en visueel verbluffender dan ooit en brengt elke schaduw, elk monsterlijk wezen en elk moment van terreur tot leven in adembenemende details. Dompel jezelf onder in een meeslepend sci-fi-verhaal vol monsterlijke wezens, krachtige wapens en zenuwslopende avonturen. Deze survivalhorrorgame stelt je moed op de proef, dus bereid je voor om te schreeuwen en breinbrekende puzzels op te lossen! Heb jij wat nodig is om te ontsnappen aan de nachtmerrieachtige verschrikkingen die onder het eeuwige ijs loeren? Kun jij jezelf en de hele mensheid redden van een eeuwenoud kwaad? Je reis brengt je naar Antarctica 1, een afgelegen onderzoeksstation waar je vader, Vladimir Efimov, en zijn team de afgelopen zes maanden door het ijs hebben geboord op zoek naar prehistorische mineralen. Maar zes weken geleden is alle contact met de expeditie verloren gegaan. Nu moet je als onderdeel van een reddingsteam van vier personen het onbekende in trekken, de verontrustende waarheid ontdekken en vechten om te overleven. Verken het verlaten station, verzamel nuttige items, los puzzels op en reconstrueer het duistere mysterie, terwijl je vecht tegen onvoorstelbare verschrikkingen. Maar pas op: Antarctica 88 heeft meerdere eindes en jouw keuzes bepalen het lot van het verhaal. Zul je alle geheimen onthullen en de waarheid aan het licht brengen? Of zal het ijs je voor altijd opeisen?