Renzo Racer
Sta je klaar om flink gas te geven, raketten te schieten en tegen karts te rammen? Renzo Racer is een razendsnel racespel in cartoon-stijl die je rijvaardigheid op de proef stelt om als eerste over de finish te komen! Kies je bestuurder uit de selectie van 16 komische personages en race over 20 spannende banen vol bochten, gevaarlijke obstakels en onverwachte verrassingen. Ram door vernietigbare objecten, spring van schansen en kijk uit voor verspreide rotsen, omgevallen bomen, ijzel en olievlekken! Ga de baan op, geef plankgas en geniet van de intense actie die waardig is voor een echte kampioen racen. Speel cursussen of toernooien tegen de AI-auto's of zelfs tegen vrienden in de lokale modus voor 4 spelers.