Pro Gymnast Simulator + Cyber Protocol
Realistische bediening Geniet van het controleren van elke belangrijke beweging van uw atleet. Doe je best om gymnastiek uit de echte wereld na te bootsen of je eigen speelstijl te vinden. Deze game geeft je onbeperkte expressieve vrijheid. Niveau-editor Het plezier stopt nooit. Je kunt altijd je vaardigheden oppoetsen of nieuwe kaarten maken in de level-editor. Gemaakt door een echte professionele gymnast De maker van dit spel heeft het grootste deel van zijn leven besteed aan het beoefenen van acrobatiek en gymnastiek. Alle fijne kneepjes van dit spel zijn gebaseerd op zijn echte levenservaring. Belangrijkste kenmerken Volledige lichaamsbediening -Onbeperkte combo-bewegingen -Uitdagende gameplay Gemaakt door een ervaren Gymnast ____________________________________________________ Cyber-Protocol Alle levensprocessen van de Android G0X6 werden afgesloten. De enige manier om hem terug te halen is door zijn beveiligingssysteem te hacken en handmatig het herstelprotocol te starten. Maar het is één hapering... Tot nu toe hebben zelfs de grootste bedrijven deze uitdaging niet volbracht. Kun jij je vriend redden en bewijzen dat je de beste hacker bent in deze wetteloze stad? Cyber Protocol is een arcade-puzzelspel dat zich afspeelt in een Cyberpunk-scenario met een sterke en dynamische gameplay. Als je je logische vaardigheden en reflexen wilt testen, hou je van de retrostijl en goede energieke muziek, pak dan gewoon een gamepad. Wat kunt u verwachten? ABSORBERENDE GAMEPLAY Snel, moeilijk en leuk. Je zult goed moeten plannen maar ook vaak goed nadenken. DIVERSE UITDAGINGEN Elk van de 100 niveaus brengt een nieuwe, originele uitdaging met zich mee. Je zult nieuwe opstellingen, obstakels en vallen tegenkomen met verschillende mechanica, dus voel je niet te zelfverzekerd. MOEILIJK: MEER DAN 9000 Ben je nog steeds op zoek naar meer adrenaline? Probeer het systeem in de arcade-modus in een hoger tempo en met beperkte levens te hacken. Als je goed genoeg bent, kun je een plaats krijgen in de top 20 van de wereldwijde ranglijst van cyberhackers. Ik wens dat je het overleeft! WEDSTRIJD Als spelen met dodelijke AI niet genoeg is, kun je altijd je familie en vrienden uitnodigen. Cyber Protocol ondersteunt lokale uitdagingen voor zelfs 4 spelers, maar onthoud: de titel van de beste hacker kan er maar één bereiken. RETRO VIBE Retro games stijl missen? Maak je geen zorgen - we hebben je gedekt! Reis terug in de tijd naar de jaren 80 door de thema's en geluiden van Cyber Protocol te veranderen. BESTE 8BITS Ga gewoon zitten, ontspan en luister naar de Syntwave- en 8bit-soundtracks van het Cyber Protocol. Je zult het verdienen. Je zult het nodig hebben.