Pro Gymnast Simulator
Realistische bediening Geniet van het controleren van elke belangrijke beweging van je atleet. Doe je best om gymnastiek uit de echte wereld te repliceren of vind je eigen speelstijl. Dit spel geeft je onbeperkte expressieve vrijheid. Niveau editor Het plezier stopt nooit. Je kunt altijd je vaardigheden oppoetsen of nieuwe kaarten maken in de level editor. Gemaakt door een echte Pro Gymnast De maker van dit spel heeft het grootste deel van zijn leven besteed aan het beoefenen van acrobatiek en gymnastiek. Alle fijne kneepjes van dit spel zijn gebaseerd op zijn echte levenservaring.