OUTRIDERS COMPLETE EDITION
EEN DODELIJKE REIS Terwijl de mensen in de loopgraven van Enoch vechten voor hun leven, ga jij op deze vijandige buitenaardse planeet op zoek naar een mysterieus signaal dat weleens de laatste strohalm zou kunnen zijn voor de mensheid. Als je het overleeft, wacht je de ultieme test in de vorm van de machtige Ereshkigal. VIER UNIEKE KLASSEN Kies uit vier verschillende klassen, elk met unieke vaardigheden zodat je je eigen speelstijl kunt bepalen. Dood nietsvermoedende vijanden als de Trickster, zet ze in lichterlaaie als de Pyromancer, verpulver ze van dichtbij als de Devastator of leg ze van een afstandje om als de Technomancer, voor wie zware wapens geen geheimen hebben. VOEL JE NET ZO LEGENDARISCH ALS JE ERUITZIET Rust jezelf uit met verknipte vuurwapens en uitrusting. De unieke scifi-designs zijn een combinatie van zwaar en grof metaal en organische materialen. En dankzij het Transmog-systeem bepaal jij het uiterlijk van je favoriete wapens en andere uitrusting. DODELIJKE BUILDS Ontdek talloze builds om op nieuwe en unieke manieren gehakt te maken van je vijanden. Verfijn je uitrusting met honderden mods voor je wapens en andere voorwerpen, meerdere vaardighedenschema's voor je klassen en eigenschapspunten. Als je de perfecte build denkt te hebben, kun je die op de proef stellen door het wereldniveau te verhogen. Je krijgt dan moeilijkere vijanden voor je kiezen, maar kunt ook betere buit bemachtigen. APOCALYPTISCH EINDSPEL Bewijs je skills in Expeditions: 18 handgemaakte eindspellevels met unieke gameplay en uitdagingen. En als die je nog niet gruwelijk genoeg zijn, wacht je The Trial of Tarya Gratar, een bloedstollende serie dungeons met brute eindbazen. Met de WORLDSLAYER-UITBREIDING kunnen bezitters van OUTRIDERS zich direct wagen aan de WORLDSLAYER-content. Neem het op tegen nieuwe verschrikkingen met kersverse wapens, mods en uitrusting en geef je build verder vorm met de nieuwe PAX Tree voor hybride klassenvertakkingen. Als je het verhaal overleeft, wachten je nog grotere gruwelen in de Trials of Tarya Grata, het gloednieuwe eindspel. In combinatie met de Ascension Points en het nieuwe progressiesysteem voor de lange termijn hebben zelfs de meest doorgewinterde spelers hun handen vol. Ook kun je de nieuwe Apocalypse-moeilijkheidsniveaus te lijf gaan om het te schoppen tot niveau 40 en je kansen te vergroten op waanzinnige Apocalypse-uitrusting en een derde modificatievak dat de game op zijn kop zet.