Aliens: Fireteam Elite 2
In Aliens: Fireteam Elite 2 kruipen maximaal vier spelers in de huid van koloniale mariniers die zijn ingezet in de meest vijandige uithoeken van het Aliens-universum. Dit is geen reddingsmissie – dit is een strijd op leven en dood. Xenomorphs sluipen door de gangen, liggen op de loer in de schaduwen en komen in overweldigende aantallen op je af. Elke ruimte kan je laatste zijn. Werk samen met je sectie, maak gebruik van de unieke vaardigheden van elke klasse en pas je strategie direct aan wanneer confrontaties escaleren van spannende patstellingen tot een totale oorlog. Met uitgebreidere teammechanismen, slimmere vijanden en een volledig aanpasbare Specialist-klasse biedt AFE2 de ultieme Aliens coöpervaring. Coöperatieve gevechten met 4 spelers Met de uitbreiding van drie naar vier spelers introduceert AFE2 uitgebreidere teamgebaseerde spelmechanismen die coördinatie en een strategische samenstelling van klassen belonen. De nieuwe en verbeterde klassen werpen elk hun eigen speelstijl en tactische vaardigheden in de strijd, waardoor elke teamcombinatie anders aanvoelt. Onder de voet gelopen door Xenomorphs De iconische xenomorphs zijn meedogenlozer dan ooit tevoren. De enorme verscheidenheid aan nieuwe xenomorphs in AFE2 dwingt spelers om te blijven bewegen, hun omgeving goed in de gaten te houden en alle middelen te gebruiken die ze tot hun beschikking hebben. Van shockers voor meleegevechten op de meest wanhopige momenten tot pyrotechnische en elektrische munitie om het meedogenloze front xenomorphs uit te dunnen, voordat ze jou en je team overweldigen: de strijd kan binnen enkele seconden omslaan van een gespannen, weloverwogen confrontatie naar een wanhopig laatste verzet. De Specialist-klasse – Speel op jouw manier Naast uitgebreidere aanpassingsmogelijkheden voor wapens en uitrusting introduceert AFE2 de Specialist: een volledig aanpasbare klasse waarmee spelers hoofd- en nevenvaardigheden van alle beschikbare klassen kunnen mixen en matchen. Stel een uitrusting samen die precies bij jouw speelstijl past en vervul de rol die jouw team nodig heeft. Horde-speelstijl – Overleef de zwerm AFE2 gaat van start met meerdere speciale Horde-maps die het uiterste vergen van teams. Vecht je een weg door steeds zwaardere golven van xenomorphs en andere dodelijke vijanden: hoe langer je overleeft, hoe waardevoller de beloningen die je verdient. Hier worden teamwork en vaardigheden op het allerhoogste niveau op de proef gesteld.