Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition
Wees getuige van Abe's gruwelijke conflict met een angstaanjagende nieuwe machinatie in dit geheel nieuwe verhalende avontuur. Oddworld: Soulstorm vertegenwoordigt een enorme visuele en cineastische sprong voorwaarts. Met intelligente nieuwe mechanismen en verwrongen nieuwe apparaten die zeer explosieve vilein mogelijk maken. Dit is een duister parabel dat een episch verhaal vertelt over een onstabiele samenleving die tot het uiterste gedreven wordt.