Mystery Hotel: Hidden Objects (Xbox One & Series)
Kruip in de rol van een detective – los het mysterie van Hotel Noir op! Een rustige, pittoreske plek, verborgen in de hooglanden van West-Europa. Uw aankomst in het hotel wordt overschaduwd door een mysterieuze moord en alleen u kunt de waarheid achterhalen! Voer een onderzoek als een echte detective – verzamel aanwijzingen, praat met getuigen en vooral – vertrouw niemand! Kenmerken: - Een verscheidenheid aan taken: objecten zoeken, verschillen vinden, puzzels oplossen, gedemonteerde objecten herstellen. - Bouw uw collectie op. Speel scènes opnieuw om nieuwe missies te proberen en beloningen te verdienen! - Verschillende spelmodi. Speel zoals u wilt – ontspan of ga de uitdaging aan!