Murder in the Snow Bundle
Ervaar de magie van het seizoen met onze Murder in the Snow Bundle. De bundel bevat drie betoverende en avontuurlijke spellen met verborgen objecten die je meenemen naar werelden vol mysterie, verwondering en feestvreugde. Maak je klaar voor een fascinerende reis en ontdek de spannende mysteries gedurende de mooiste tijd van het jaar. Waaruit bestaat de bundel? Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus – Vergezel de Kerstman op een episch avontuur terwijl hij racet tegen de klok om zijn naam te zuiveren en kerst te redden! Volg de sporen, los de puzzels op en ontdek de sfeervolle, in kersthema gehulde wereld om het mysterie achter de onterechte beschuldigingen aan het adres van de Kerstman te ontrafelen. Modern Tales: Age of Invention – Treed binnen in een alternatieve Victoriaanse tijd vol innovatie en intrige. Los uitdagende puzzels op en dompel je onder in een fascinerend verhaal over uitvindingen, mysterie en avontuur. Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala – De duivelse prediker is ontsnapt aan de afgelegen bergen vanwege een grimmig geheim dat hem de ultieme macht gaf. Hij is al tweemaal ontsnapt aan het onderzoek van de detective en haar partner Hamilton : een keer in Maple Creek en daarna in Ravenwood. Het is geen geheim dat het nu persoonlijk is.