MouseCraft
In MouseCraft moet je een stel muizen naar hun ultieme kaasdoel leiden door verschillende soorten tetromino's te stapelen. MouseCraft combineert verschillende elementen van klassieke puzzelspellen om iets echts unieks te creëren. Slimme, blokken stapelende gameplay: gebruik jellyblokken om obstakels te omzeilen, explosieve blokken om nieuwe paden vrij te maken en stroomblokken om je vijanden uit te schakelen. Bewijs je vaardigheden door puzzels in 80 verschillende levels in 5 verschillende locaties te voltooien. Een slim scoresysteem en verzamelbare 'Anima Shards' maken het spel eenvoudig om te spelen, maar lastig te beheersen.