Martha Is Dead Digital Deluxe
DIT SPEL IS BEDOELD VOOR EEN VOLWASSEN PUBLIEK EN HEEFT DE VOLGENDE LEEFTIJDSCLASSIFICATIES: ESRB M (MATURE), PEGI 18 EN USK 16. HET WORDT NIET AANBEVOLEN VOOR SPELERS DIE SCÈNES MET BLOED, ONTLEDING, VERMINKING VAN MENSELIJKE LICHAMEN, MISKRAMEN EN ZELFBESCHADIGING ALS STOREND KUNNEN ERVAREN. De Martha is Dead Deluxe Edition bevat de eerste twee veelgeprezen spellen van de toonaangevende Italiaanse ontwikkelstudio LKA. Ontdek het verband tussen deze twee tot nadenken stemmende spellen. Martha Is Dead: Martha Is Dead is een duistere first-person psychologische thriller, gesitueerd in het Italië van 1944, die de grenzen tussen realiteit, bijgeloof en de tragedie van oorlog doet vervagen. Terwijl het conflict tussen de Duitse en geallieerde strijdkrachten verhevigt, wordt het ontheiligde lichaam van een verdronken vrouw gevonden... Martha! Martha is dood, en haar tweelingzus Giulia, de jonge dochter van een Duitse soldaat, moet alleen zien om te gaan met het acute trauma van het verlies en de gevolgen van haar moord. De jacht op de waarheid wordt omsluierd door mysterieuze folklore en de extreme verschrikkingen van een oorlog die steeds naderbij komen. The Town of Light: Speel door de ogen van Renée, een 16-jaar oud meisje dat aan de symptomen van een geestelijke aandoening lijdt. Ze is op zoek naar antwoorden op de vele vragen uit haar verleden en doorzoekt de plek waar ze het overgrote deel van haar jeugd heeft doorgebracht. Begeleid Renée op een duistere en emotionele reis waar de lijnen tussen entertainment, verhaal en realiteit in elkaar overlopen.