Lost Records: Bloom & Rage
Ga terug naar de jaren 90 en beleef de gedenkwaardige zomer van vier middelbare schoolmeisjes die een band opbouwen door hun groeiende vriendschap, hun punkband en een onverklaarbare gebeurtenis die hun leven voor altijd zal veranderen. Beleef het verhaal in twee spannende delen, beide inbegrepen! ONTHUL HET MYSTERIE Navigeer tussen de twee tijdlijnen van 1995 en 2022 en geef beide verhaallijnen vorm. Elk verhaal biedt een stukje van de grotere puzzel: de ingrijpende geheimen die ze als tieners ontdekten en wie - of wat - hen weer bij elkaar heeft gebracht. Ze worden herenigd en moeten uitzoeken wat echt was, wat er toen echt is gebeurd en wat er onder de oppervlakte van Velvet Cove ligt te broeien... VASTLEGGEN & VERBINDEN Bouw banden op met je nieuwe zusterschap door middel van zeer realistische interacties en gesprekken: ga een meeslepende dialoog aan die verandert op basis van waar je kijkt en wat je zegt en die je zelfs laat onderbreken en negeren. Gebruik je camcorder om Velvet Cove te verkennen en te filmen en leg de essentie van de bewoners, plaatsen en weelderige natuur vast. Film gewoon voor de lol of probeer de duistere, weggedrongen geheimen te onthullen. EEN HERVONDEN ZUSTERSCHAP Kruip in de huid van Swann en leer je nieuwe vriendinnen kennen, elk met hun eigen leven en strijd. Kom uit je schulp en toon je rebelse geest deze zomer terwijl je vriendschappen sluit met Nora, Autumn en Kat. Door je acties en woorden, bouw je met elk van hen een relatie op tijdens je avontuur naar zelfontdekking. Zal jullie vriendschap in de loop der jaren verwateren of zal het voelen alsof jullie elkaar pas nog hebben gezien? EEN NOSTALGISCH DROOMLANDSCHAP 1995, in een pittoresk deel van Michigan ligt het schijnbaar slaperige stadje Velvet Cove. Tussen dichte bossen en vreedzame meren ligt een plek waar schoonheid en zonderling elkaar tegenkomen. Gehuld in een zorgvuldig gecreëerde dreampop soundtrack die nostalgie en etherische vibes combineert, zul je het zeker allemaal aangenaam en ontspannend vinden...