Maquette
MAQUETTE is een first-person recursief puzzelspel dat je meevoert naar een wereld waarin elk gebouw, elke plant en elk object tegelijkertijd klein en reusachtig zijn. MAQUETTE maakt dit mogelijk door de wereld op MC Escher-achtige wijze recursief te draaien. Als je naar het midden van de wereld gaat, voel je je als een reus en toren je boven gebouwen en muren uit. Maar ga verder om je kleiner te voelen terwijl alles steeds groter wordt - tot het punt waarop barsten in de grond ravijnen worden. In Maquette verken je de schaal van alledaagse problemen in een modern liefdesverhaal. Waarin de kleinste problemen onoverkomelijke obstakels kunnen worden.