Legendary Eleven
Legendary Eleven is een episch arcadevoetbalspel, geïnspireerd op de gouden tijden van het voetbal in de jaren 70 t/m 90. Dit is een frisse benadering van het mooie spel, met vloeiende spelbesturing en unieke mechanieken. Ontwikkel verbluffende spelstrategieën en blijf in balbezit om niet te stoppen superschoten in het net te krijgen. Riskeer tackles om de bal te stelen zonder dat de scheidsrechter fluit voor een overtreding. Vertrouw op de steun van je fans wanneer je verliest of gebruik een speciale handelssticker om de statistieken in je team te verbeteren. Legendary Eleven is dit alles en meer, een overdreven, leuk en zeer toegankelijk voetbalspel dat zich afspeelt tijdens voorbije wereldkampioenschappen waarbij geschiedenis is geschreven en die generaties spelers en fans hebben geïnspireerd. In de campagnemodus speel je stickers vrij waarmee je de statistieken van je team of het moraal kunt verbeteren en misschien zelfs andere speciale voordelen kunt behalen. Kies uit 36 teams vol glorieuze kapsels, snorren en legendes in korte broeken. Leid ze naar de roem en win het WK!