Farm Bundle
Klusjesman tot uw dienst! Je moet het hier verdienen voordat je je eerste woning koopt. Geen zorgen hoor! Gelukkig is er genoeg werk binnen handbereik! Neem vacatures aan van omwonenden - ruim op, schilder muren, installeer verwarmingen, douches en airconditioners, of richt zelfs hun hele eigendom in! Zodra de dankbare klanten je betalen voor je solide werk, is het tijd om je eigen huis te krijgen. De aanvulling Farm bevat: - 11 nieuwe verhaalopdrachten! - 11 nieuwe eigendommen in een unieke omgeving! - 5 grondstukken klaar om ontwikkeld te worden! - 9 nieuwe vaardigheden, waaronder de mogelijkheid om je huis uit te breiden! - Meer dan 1.850 nieuwe voorwerpen die zijn geïnspireerd op het plattelandsleven! - Koeien, schapen, kippen en andere boerderijdieren! - Nieuwe gewassen die je verzorging nodig hebben!