Hoof and Seek
Hoof & Seek is een ontspannen hidden-objectgame op een charmante boerderij. Elk level speelt zich af op één enkel scherm, gevuld met schuren, bomen, hekken en andere boerderijdetails. In elke scène zijn boerderijdieren zorgvuldig verstopt. Het is jouw doel om de omgeving goed te bekijken, elke hoek te doorzoeken en ze allemaal te vinden. Met 40 handgemaakte levels neemt de uitdaging geleidelijk toe naarmate de scènes gedetailleerder worden en de dieren slimmer verstopt zitten. Er zijn geen timers of straffen, zodat je op je eigen tempo kunt spelen en kunt genieten van een rustige, gefocuste ervaring. Eenvoudige besturing, duidelijke beelden en korte levels maken Hoof & Seek toegankelijk en leuk voor alle leeftijden. Kijk goed, blijf alert en vind elk verborgen boerderijdier.