Halo Wars: Definitive Edition
Met ondersteuning voor Xbox Play Anywhere, zodat je zonder extra kosten kunt spelen op Xbox One en pc's met Windows 10. Halo Wars: Definitive Edition is een verbeterde versie van de realtime strategie-klassieker Halo Wars, en is bijgewerkt om systeemeigen te worden uitgevoerd op Xbox One en Windows 10. Het verhaal speelt zich af vroeg in de iconische oorlog tussen de Covenant en het UNSC, bekend uit de Halo FPS-games. Halo Wars: Definitive Edition biedt een uniek perspectief op de oorlog en introduceert nieuwe helden op het slagveld. Voer grote Halo-legers aan en leid ze in oorlogssituaties vol actie. Halo Wars: Definitive Edition bevat verbeterde graphics, nieuwe prestaties en alle DLC die voor deze klassieke game is ontwikkeld. Herbeleef de epische campagne of stort je in online multiplayer-gevechten met krachtige Halo-legers onder je bevel. Spelen via het netwerk is alleen mogelijk op Windows 10. Cross-play met Steam-versies van dezelfde game wordt niet ondersteund.