Metal Slug Tactics
Metal Slug Tactics brengt de explosieve charme en het nostalgische plezier van de cult-serie METAL SLUG naar het tactische slagveld! Zet je schrap voor een intens ritje door het beste van beide werelden: klassieke arcade-actie en tactische roguelite-spanning. Duik in de strijd en laat je nostalgie voor METAL SLUG op een gloednieuwe manier herleven! TACTISCHE RPG MET ROGUELITE ELEMENTEN Metal Slug Tactics geeft je een nieuw perspectief op de iconische gevechten uit de METAL SLUG-serie. Leid je team naar de overwinning met sluwe plannen en superieure vuurkracht in een perfecte mix van klassieke actie en tactische diepgang. Ontketen krachtige speciale aanvallen en zet elke confrontatie naar je hand. Met elk gevecht doe je ervaring op, waarmee je nieuwe wapens of extra voordelen ontgrendelt om de vuurkracht en tactische vaardigheden van je team te verbeteren. Stel je team samen en maak je eigen regels in dit moderne eerbetoon aan een cult-klassieker! PAK JE UITRUSTING, SOLDATEN! START DE MISSIE! Kies een van de iconische strijdmakkers uit de hele METAL SLUG-serie en stel het perfecte team samen om de snode plannen van Morden te stoppen. Bepaal welke combinatie van wapens en modificaties het best tot zijn recht komt op het slagveld. Voer meerdere aanvallen tegelijk uit met 'SYNC' en richt gigantische schade aan op de vijand! En als je team in de problemen zit, kun je altijd wat versterking oproepen en toekijken hoe de grote wapens in actie komen: zwaar geschut, luchtaanvallen, de glorieuze METAL SLUG zelf - jij vraagt, wij draaien! VECHT JE EEN WEG NAAR DE OVERWINNING Beleef een heerlijke campagne in prachtige, handgemaakte maps om de oorlog te beslissen en het beruchte rebellenleger voorgoed te verslaan! Je moet een hele hoop uitdagingen overwinnen, dus zet je schrap voor talloze mislukkingen, maar geef niet op en zet vooral door. Of je nou een ervaren veteraan of een nieuwe rekruut bent, je kunt altijd je favoriete missies spelen en herspelen, bij elk avontuur weer waardevolle strategische inzichten opdoen en je vaardigheden aanscherpen met elke zuurverdiende overwinning. Verdien ervaring, verbeter je teamleden, pas je aan aan je vijanden en onthoud: elke mislukking is een les, maar je kunt alleen winnen als je nooit opgeeft! VERHAAL Donald Morden is terug! Jarenlang verborg de generaal zich in een land dat zich tegen de Wereldregering heeft gekeerd, waar hij geduldig een staatsgreep kon voorbereiden. Nu is hij eindelijk klaar om wraak te nemen op de hele wereld, met een leger dat hij al die jaren stiekem heeft opgebouwd. De Peregrine Falcon Squad moet alles doen wat ze kunnen om door de vijandelijke linie te breken en generaal Morden te verslaan, voordat de oorlog uitmondt in een wereldwijde ramp!