Formula Legends Deluxe Edition
Ervaar de evolutie van Formule-races in één compleet pakket. De Deluxe Edition bevat de volledige game Formula Legends samen met alle momenteel beschikbare DLC, waarmee je race-ervaring wordt uitgebreid met verschillende tijdperken van racewagens en circuits. Race op klassieke circuitvarianten, ontdek hoe legendarische banen door de decennia heen zijn veranderd en neem het op tegen nieuwe uitdagingen geïnspireerd door de geschiedenis van de autosport. Of je nu de snelste rondetijden op de ranglijsten wilt behalen of je eigen carrière wilt opbouwen, dit is de beste manier om Formula Legends te beleven. Dit pakket bevat: - Formula Legends (basisgame) - Alle momenteel beschikbare DLC - Extra klassieke circuits en circuitvarianten - Uitgebreide spelmodi, uitdagingen en tijdritten Opmerking: Dit pakket bevat alle content die tot nu toe is uitgebracht. Toekomstige DLC kan afzonderlijk beschikbaar worden gesteld.