Formula Legends : Turbo Power Pack
Beleef het gouden tijdperk van de autosport met DLC 5 voor Formula Legends! Stap in de GoodJob Mi90, een elegante en gedurfde klassieker gebouwd voor precisie en snelheid, en in de Fyrex Early70, een vintage icoon dat de baan domineert. Voel het gebrul van de motoren, beheers elke uitdagende bocht en ervaar de sensatie die een hele generatie races heeft bepaald. Met deze legendarische machines komt het verleden tot leven – en de overwinning is van jou!