Fling to the Finish
WAT VOOR SPEL IS HET? In Fling to the Finish ploeteren teams van twee spelers die vastzitten aan elastisch touw over grappige, verwarrende hindernisbanen. Als jij en je vrienden voor het eerst het spel spelen, blijft het touw aan praktisch elk obstakel zitten. Maar als je goed met elkaar communiceert, ontdek je dat het touw eigenlijk ontzettend handig is. Ervaren spelers zwieren met het touw langs gevaarlijke hindernissen en trekken hun medespelers naar de rand voordat die neer kunnen storten. Als je leert hoe je het touw moet gebruiken, kun je allerlei acrobatische trucs uithalen die je nergens anders kunt doen. De teams kunnen tijdens online en offline wedstrijden tegen andere spelers laten zien hoe goed ze zijn. MANIEREN VAN SPELEN Speel solo of online. Wordt gekoppeld en werk lokaal of online samen. Race tegen je vrienden op een lokaal gesplitst scherm. Beleef de chaos in Fling to the Finish zoals jij dat wil. PARCOURSEN! Alle parcoursen in Fling to the Finish hebben hun eigen thema en stijl. Op weg naar de eindstreep ren je door zwevende parken, enorme casino's en zelfs over planetoïden met wormen! Bij elke hindernis moet je het touw op een andere manier gebruiken, waardoor je je tijdens het spel geen moment zult vervelen. De parcoursen worden tijdens het spel steeds iets uitdagender, zodat elke race spannend is. Je weet nooit hoe raar de volgende hindernis zal zijn. AANVALLEN! Als je tegenstanders achteropraken, kunnen ze je bestoken met ontstoppers, zware gewichten of gemene lasers. Hierdoor is elke wedstrijd spannend en worden verschillen tussen ervaren en minder ervaren spelers soms helemaal tenietgedaan. DEEL EEN CONTROLLER In Fling to the Finish moet je echt goed samenwerken. Je zit immers letterlijk aan je medespeler vast. Het is ook mogelijk om bij Fling to the Finish je controller met een medespeler te delen. Op die manier moet je extra goed samenwerken en dat geeft een extra dimensie aan het spel. Trek en duw elkaar in het spel, maar doe dat liever niet in het echte leven.