Finding Frankie
Doe mee aan een angstaanjagend maffe parkourshow In Finding Frankie word JIJ uitgenodigd voor een angstaanjagend maffe parkourshow waarin je pas echt beseft wat spanning is. Sluip tussen gruwelijk enge personages door en zwaai je een weg door uitdagende parkour-opstellingen. Deze game wil je niet missen! Nadat je een van de drie geheime uitnodigingen in een doos Frankie's-cornflakes vindt, grijp je deze uitdaging aan om tegen twee andere deelnemers te strijden in wat eerst een leuke parkourshow lijkt te zijn. Maar tussen de parkour- en hindernisbanen door neemt deze show een onverwachte dodelijke wending. Frankie, Henry Hotline en de andere personages laten hun vriendelijke imago uit de cartoons links liggen en onthullen hun levensechtere en duistere aard. Tijdens je oversteek van complexe en uitdagende parkourlevels en hindernisbanen moet je proberen te winnen, terwijl de andere deelnemers en jij systematisch worden geëlimineerd. - Vecht voor je leven terwijl je het tegen twee andere deelnemers opneemt in Frankie’s krankzinnige parkourshow. Ren, spring, zwaai en glijd je een weg door de parkour- en hindernisbanen en probeer Frankie, Henry Hotline en vele andere doodenge vijanden te vermijden. - Beleef een scala aan parkourmechanismes, zoals aan stangen zwaaien, tegen muren op springen, over rails grinden, op trampolines springen en meer. - Als je even niet bezig bent met zwaaien of tegen muren op springen, krijg je gezelschap van een veelzijdige vriend op je reis, namelijk Deputy Duck! - Deputy Duck ontpopt zich tot manusje-van-alles; hij geeft niet alleen knipperlicht en kan als radar scannen, maar is ook nog eens superschattig. - Ga op verkenning in het uitgebreide Frankie's Parkour Palace, met indoor trampolineparken en complexe hindernisbanen en alles daartussenin. Navigeer door krappere locaties zoals ventilatieschachten en de donkere doolhoftunnels die zich als slangen onder het gebouw slingeren.