Escape the Backrooms
De coöp-horrorsensatie met miljoenen verkochte exemplaren komt naar de Xbox! Verken de schijnbaar oneindige uitgestrektheid van akelig herkenbare levels in schaduwkamers, geïnspireerd door populaire creepypasta-verhalen. Elk level biedt andere manieren om te ontsnappen, met gevaren die op de loer liggen. Meeslepende ervaring Realistische graphics, minimale gebruikersinterfaces en een sombere sfeer zorgen samen voor een beklemmende horrorervaring. Coöp-multiplayer Verken de schaduwkamers met een team van maximaal 4 spelers. Veel succes: teamgenoten kunnen zomaar door muren 'no-clippen' naar andere delen van de map, en elk teamlid moet levend de uitgang bereiken om te ontsnappen. Er wordt niemand achtergelaten. Unieke levels Doorkruis meer dan 30 unieke levels gebaseerd op de verhalen over de schaduwkamers. Dwaal niet te ver af van je team, want in deze verwarrende doolhof raak je makkelijk de weg kwijt. Gevaarlijke entiteiten Controleer elke hoek op vijandige entiteiten die zich schuilhouden in de schaduwkamers. Elke entiteit heeft zijn eigen mechanismen. Leer snel als je wilt overleven. Nabijheids-spraakchat Communiceer met je teamgenoten via nabijheids-spraakchat. Maar let op: entiteiten kunnen je ook horen, dus wees stil wanneer er gevaar in de buurt is.