FARCRY 6 Deluxe Edition
Haal de FARCRY 6 Deluxe Edition in huis, met: - De basisgame - 3 cosmetische packs: het Jungle Expedition Pack, het Croc Hunter Pack en het Vice Pack Schakel Castillo's regime uit in deze first-person open-wereld guerrillashooter die zich afspeelt in de eilandstaat Yara. RUIGE EN EXPLOSIEVE FIRST-PERSON GUERRILLAGEVECHTEN Bouw geïmproviseerde wapens, zoals rugzakken met raketten of miniguns van motoren en vecht samen met unieke dieren die de vijand afleiden, verkennen of verscheuren. Met de Resolver-mindset is alles toegestaan, zolang het Castillo's heerschappij maar verzwakt. HEROVER DE OPEN WERELD VAN YARA OP JOUW MANIER Verover basissen, maak routes vrij en ontgrendel nieuwe tools om je een weg te banen door jungles, stranden, platteland en een versterkte hoofdstad. Verken de grootste wereld van FARCRY tot nu toe op jouw manier: berijd paarden, vlieg in helikopters, rijd in ruige buggy's en meer. LEID DE OPSTAND Maak kennis met rebellengroepen, boeren, smokkelaars en buitenbeentjes die de revolutie aandrijven. Neem missies aan, ontgrendel upgrades, vervaardig uitrustingen en versterk je netwerk. Elke gemeenschap die je helpt, brengt Castillo's regime een stapje dichter bij de ondergang. SPEEL DE VOLLEDIGE CAMPAGNE IN COÖP Speel de volledige campagne met een vriend in coöp voor 2 spelers, voor dubbele vuurkracht en dubbele chaos. Coördineer aanvallen, combineer krachtige Supremo-rugzakwapens en schakel Castillo samen uit.