Exit Bundle
Details maken het verschil tussen leven en dood. Deze definitieve collectie van Take IT Studio brengt vier intense psychologische ervaringen samen die een scherp oog belonen en de kleinste fout afstraffen. Of je nu winkels sluit onder een tirannieke baas, jaagt op bovennatuurlijke anomalieën of een ontsnappingsplan verbergt voor ontvoerders, er is geen ruimte voor fouten. 1. The Stairwell Een enorme verticale doolhof wacht op je. Als beveiliger moet je navigeren door een onmogelijk gebouw waar de omgeving voortdurend verandert. 🔍 Zoek de verschillen: Ga naar boven als het normaal is; ren naar beneden als je een anomalie ziet. 🕯️ Nightmare Mode: Trotseer de duisternis met niets anders dan een flakkerende kaars. 2. There’s a Gun in the Office Je bent een gevangene met vijf dagen om een uitweg te vinden. Verken je omgeving terwijl je ontvoerders weg zijn, maar wees gewaarschuwd: ze merken alles op. 🕵️ Stealth & Strategie: Plan je route zorgvuldig om het wapen in het kantoor te bereiken. 🧹 Wis je sporen: Elke lade en lichtschakelaar moet in exact de originele staat worden teruggebracht. 3. Before Exit: Supermarket De gangpaden zijn stil, maar de druk is oorverdovend. Sluit de winkel perfect af of word ter plekke ontslagen. 🛒 Dagelijkse opdrachten: Sluit de koelkasten, doe het licht uit en dweil de vloeren. 🧐 Scherp oog: Jaag op kleine foutjes zoals verlopen producten of kapotte neonreclames. 4. Before Exit: Gas Station De nachtdienst eindigt bij een afgelegen station en de baas eist perfectie. Voltooi je checklist voordat je eindelijk naar huis kunt. 🧼 Schoonmaken en organiseren: Dweil vloeren, ruim de werkplaats op en vul de schappen bij. ⛽ Buitentaken: Beheer brandstofpompen en schrob olievlekken weg.