Before Exit Ultimate Bundle
Stap in de ultieme bundel voor het sluiten van je dienst met Before Exit: Supermarket, Before Exit: Gas Station en de twee spannende DLC-uitbreidingen. Maak je werkplek schoon, los logische raadsels op en controleer elke taak dubbel in deze ijzingwekkende mix van een wandelsimulator en anomaliedetectie. Werk in het holst van de nacht of onderzoek vreemde verschijnselen overdag om je taken te voltooien en je veeleisende baas te overleven. Heb jij het in je om je dienst te beëindigen en veilig naar huis terug te keren?