Disc Room
Ben je klaar om doormidden gezaagd te worden? Het is het jaar 2089 en er is een reusachtige schijf verschenen in een baan om Jupiter. Stap in het te grote ruimtepak van een dappere wetenschapper en verken dit uitgestrekte intergalactische slachthuis. En denk eraan: van doodgaan word je hard. Disc Room is een samenwerking tussen Kitty Calis, Jan Willem Nijman, Terri Vellmann en Doseone.