Dark Reflection
JOUW WERELD, MAAR VERDRAAID Wanneer je beste vriend verdwijnt, moet je de Donkere Reflectie betreden—een vijandige, verwrongen kopie van je eigen werkelijkheid. Hier zijn vertrouwde plekken gevaarlijk en kun je vriendelijke gezichten niet vertrouwen. OVERLEEF DE NACHTMERRIE Dark Reflection is een klassiek zijwaarts scrollend pixelartavontuur vol actie, puzzels en heavy-metalenergie. Verken: Doorzoek griezelige locaties en vind onmisbare voorwerpen om te overleven. Los op: Gebruik je verstand en je inventaris om obstakels te overwinnen. Vecht: Hak je een weg door hordes demonen en unieke eindbazen. ZWARTE HUMOR EN HEAVY METAL Stap in een wereld waar zwarte humor en een stevige rocksoundtrack samenkomen. Elke hoek verbergt een geheim en elke keuze telt. Kenmerken Verdraaide wereld: Verken een verontrustende, vervormde werkelijkheid. Klassieke gameplay: Los puzzels op en beheer voorwerpen om verder te komen. Brute gevechten: Vecht tegen agressieve monsters en reusachtige eindbazen. Verborgen geheimen: Vind geheime paden en vreemde ontmoetingen. Jouw keuze: Neem beslissingen die tot meerdere eindes leiden. Draai het volume van je ondergang helemaal open.