Deadside: Supporter Edition
Deadside Supporter-editie bevat de volgende inhoud: - Deadside-basisspel - Supporter-pakket DLC De skins worden ontgrendeld na aankoop en zijn daarna beschikbaar in het verfmenu op een werkbank. Extra items kunnen worden gevonden in de opslag.