Cities: Skylines - Mayor's Edition
Je kunt het ALLEMAAL krijgen! De Cities: Skylines Mayor's Edition heeft alles wat een speler op console nodig heeft om zijn of haar stad naar nieuwe hoogten te stuwen. Naast de basisgame bevat deze bundel een aantal van de meest populaire uitbreidingen, waaronder alle content van Season Pass 1, plus alle content die verschijnt als onderdeel van Season Pass 2. Bundel je krachten en bespaar op Cities: Skylines en alles wat nog komen gaat! Eigenaars van Season Pass 2 hebben direct toegang tot Green Cities en European Suburbia wanneer deze verschijnen in januari 2019. De overige uitbreidingen zijn beschikbaar zodra ze uitkomen gedurende het jaar. Nieuwe content is te downloaden in de winkel. Inhoud van Season Pass 1: Snowfall (volledige uitbreiding) Natural Disasters (volledige uitbreiding) Mass Transit (volledige uitbreiding) High Tech Buildings (contentcreator-pakket) Art Deco (contentcreator-pakket) Relaxation Station (radiostation-pakket) Rock City Radio (radiostation-pakket) De nieuwe Cities: Skylines Season Pass trapt af met Green Cities en European Suburbia in januari 2019. De overige uitbreidingen zijn beschikbaar zodra ze uitkomen gedurende het jaar. Inhoud van Season Pass 2: Green Cities (volledige uitbreiding) European Suburbia (contentcreator-pakket) Parklife (volledige uitbreiding) Country Road Radio (radiostation-pakket) All That Jazz (radiostation-pakket) Industries (volledige uitbreiding) Synthetic Dawn Radio (radiostation-pakket)