Cat From Hell
I dette spillet er du i ferd med å ødelegge bestemors hus! Velt uvurderlige vaser, riv ned gardiner midt i luren hennes, og slå familiens arvestykker til evig glemsel! Enten du spiser fisk fra akvariet, knuser blomsterpotter eller kaster tilfeldige gjenstander rundt i rommet – en kattesimulator lar deg gjøre alt. Klør opp tepper, sofaer og alle møbler du ser mens du utforsker rom fulle av ødeleggelsesvennlige objekter. Hver ripede sofa og knuste tallerken fyrer opp under bestemors økende raseri. Hvor mye kaos kan du skape før hun klikker fullstendig? Funksjoner: ★ Krig i stua: Ødelegg fullt interaktive omgivelser ★ Dynamisk rasesystem: Bestemors reaksjoner går fra irritert til komplett vanvittig ★ Ingen regler, bare moro: En sandkasse for skamløse rampestreker ★ Enkelt, morsomt og avhengighetsskapende gameplay Spill Cat From Hell nå og begynn reisen som den ultimate bråkete katten!