Broken Universe + Brawl Chess
Broken Universe Kaboem! De explosie verwoestte het hele universum. Je zou zelfs kunnen zeggen dat het... kapot is. Roco moet met de hulp van een groep wetenschappers zijn schip beschermen tegen inkomende aanvallen. Strategiseren Help Roco zijn doel te bereiken en vernietig de vijandelijke golven in dit unieke torenverdedigingsspel. Je brein is je grootste wapen. Bepaal waar je wilt landen en hoe je je een weg uit de handen van de vijand moet vechten. Tal van lekkernijen Blokkeer alle paden of leid monsters langs een lange vuurlinie. Ontdek welke torens en barrières het beste zijn voor jouw unieke speelstijl. ___________________________ Brawl Chess In deze fantasiewereld leidt een van de dappere helden je schaakleger naar de overwinning. Kies tussen een mysterieuze fee, een gevaarlijke dwerg, een slimme elf, een dappere prins en nog veel meer. Cartoonbeelden maken het spel vriendelijk voor iedereen. Wat gebeurt er daar! Pijlen vliegen boven hoofden en zwaarden breken in het heetst van de strijd. Of misschien hou je meer van klassiek schaken? Je kunt je stukken altijd veranderen in traditionele stukken. "