Bounce & Battle Bundle
Peglin: De draken hebben al zolang je je kunt herinneren peglins afgemaakt en goud gestolen. Genoeg is genoeg. Het is tijd om je in het bos te wagen, het fort te veroveren en het hart van het drakenhol binnen te dringen om terug te nemen wat jou toebehoort en die vermaledijde draken een lesje te leren. Peglin is een Pachinko Roguelike. Bevecht tegenstanders door speciale bollen te verzamelen en pinnen te raken om schade te doen. De tegenstanders zijn taai en als je verslagen bent is je poging voorbij, maar je hebt krachtige bollen met speciale effecten en ongelooflijke relikwieën die invloed hebben op je tegenstanders en de mechanica die je gebruikt om ze te verslaan. Richt zorgvuldig om te overleven in deze unieke turn-based RPG! * Verzamel krachtige op te waarderen bollen en relikwieën om de monsters en bazen die in je weg staan te verslaan. * Bevecht tegenstanders met Pachinko-achtige speleigenschappen - raak meer pinnen om meer schade aan te richten. Maak verstandig gebruik van kritieke pinnen, ververspinnen en bommen. * Verken elke keer een nieuwe map met onderweg verschillende bollen, tegenstanders en verrassingen. Roundguard: Kasteel Springveer ligt onder vuur! Het is aan de Roundguard om de koning te redden en - belangrijker nog - zijn goud terug te winnen! Smijt je held in het gezicht van gevaar en kaats hordes gevaarlijk schattige monsters af om de bodem van de kerker te bereiken. Met slechts één leven, zul je moeten leren hoe je door gevaren kunt navigeren, strategische keuzes kunt maken en de vaardigheden van je held kunt beheersen als je hoopt de eindbaas te verslaan. Maar geen zorgen, de Roundguard zal altijd terugveren! Stuiterend veel plezier: Intuïtieve flipperkast-gebaseerde gameplay als geen andere kerker-crawler Meerdere klassen: Speel als de Krijger, de Schurk of de Tovenares, elk met hun eigen unieke vaardigheden, items en brutale gevoel voor humor. Willekeurig kasteel: Elke keer dat je speelt, worden niveaus procedureel gegenereerd en worden missiegebeurtenissen en elitemonsters willekeurig geplaatst. Permadood met voordelen: Als je doodgaat, heb je de kans om een speciale snuisterij mee te nemen naar je volgende run. Hoe meer goud je grijpt, hoe groter je kansen om een van de krachtigste snuisterijen te verzamelen. Een rolverdeling van rare snuiters: Chat met de kleurrijke bewoners van het kasteel om missies op te pakken en ontdek waarom sommige ratten hun koning dood willen, wat vandaag de dag het lokale tienerskelet irriteert, of wat de Krijger zal doen als je niet snel genoeg naar een toilet kunt. Veel buit: Meer dan 100 items en snuisterijen, elk met effecten die strategische keuzes en combinatiemogelijkheden bieden. Toon je vaardigheden: Neem deel aan de ranglijsten en probeer alle uitdagende relieken te overwinnen.